Thursday, June 9, 2011

Ce inseamna sa ai bani in Romania via arhiblog.ro

Asta este concluzia pe care eu am tras-o citind comentariile de la postul asta:
http://www.arhiblog.ro/2011/06/fie-ploaie-fie-vant-noi-cu-drag-muncim.html
ARHIIunie 9, 2011
burtalistu » bloggarii au bani, nu mananca ca aia, cartofi prajiti cu 2 mici
ARHIIunie 9, 2011
anatati » cu KFC
ARHIIunie 9, 2011
Amon » habar nu ai cat e o caesar salad, nu?
Mie chiar imi place cum scrie bloggerul. E mai mucalit asha, dar e"straight-forward". Desi nu sunt de acord de multe ori cu parerile lui,i le respect pe principiul "I may not agree with what you say, but I'll defend to the death your right to say it." -Voltaire
Azi m-au mirat putin comentariile/atitudinea lui.Adika sa mananci Ceasar Salad la KFC...te face om cu bani in RO? Nu ca parlitii  care mananca cartofi prajiti cu 2 mici. Lasand la o parte faptul ca io n-as manca KFC nici sa FIE GRATIS,nu i-am inteles rationamentul. Sau sunt eu prea rupta de realitatea cotidiana romaneasca? 
Cu siguranta ca nu va citi ce am scris eu aici( nu asta este scopul postului meu),dar pe zi ce trece  diferentele de atitudine  dintre romanii ce traiesc in Ro si cei plecati sunt tot mai evidente. Asta din punctul meu de vedere...normal.:)
Trist...!:( 

No comments: