Tuesday, November 23, 2010

Patriots or pinheads?-varianta lor

Articolul anterior, a produs niste comentarii foarte interesante....

1) "Anonymous said...


In America mori direct nu se scoate pistolu doar de intimitare... Nu vad nimic rau in treaba de mai sus... doar un om prea slab sa-i smulga lu ala pistolu si sa il arunce (doar nu crede cineva ca un ROMAN are curaj sa traga :)) ) "

Ok... anonymous se pare ca inca mai vizioneaza filmele cu pac-pac made in Hollywood. Si da,ce conteaza ca ala-si flutura pistolul (obtinut pentru auto-aparare )ziua in amiaza mare,si nimeni nu zicea nimik.El poate,ca o fi ceva pui de zmeu. Iar tu esti viitorul Romaniei,ca doar tara are nevoie de "Mioritze".Halal.


2)Junior said...


Majoritatea care ati plecat in america acuma priviti lucrurile de sus si spuneti ca doamne ce e in Romania, pai hai sa iti zic tie cum sta treaba de esti asa surprinsa de acea scena in trafic in plina zi. Aici nu te ajuta nimeni deci trebuie sa ai grija singur de tine ca altfel ramai in strada, aici politia nu are ce sa iti faca pentru ca sunt mai fricosi decat mine care ma ameninta unu cu pistolu, aici daca daca cineva il omora pala in bataie cu pistolu care ameninta se ducea la puscarie pentru crima nu conta ca ala avea sau nu pistol, aici ti se baga droguri in buzunare la perchezitie de catre politie ca sa isi faca targetu pe zi de amenzi si arestari si etc... nu mia incercati sa pareti ca nu stiti nimica ca nu ati plecat din spania sau italia, va-ti nascut si ati trait in romania pana sa plecati in america sa traiti in bula. Plus eu cred ca e mai rau si acolo, vad cazuri diferite la televizor deci nu mai vorbiti prosti. Ma mir cum de nu ati uitat limba romana. Bafta


Da bre,traim in bula...papala. Io cred ca cei din Ro traiesc intr-o alta dimensiune,si implicit si tu.Chiar asa,politia iti baga droguri in buzunar ca sa-si faca targetul? Ce droguri nene?Aspirina ,paracetamol?Am uitat,algocalmin ,ca ala e pe lista neagra!
Cu siguranta e mai rau aici, m-ai prins. Tot din filmele cu pac-pac stii si tu? :)
Raspunsul l-am scris cu Google Translate,asa ca da.:)

3)Anonymous said...


ok nici nu se poate face o comparatie US/RO dar dc sa aruncam cu noroi tot timpul ca RO e asa, ca RO... ce in US este numai lapte si miere?! sa fim seriosi...daca mergi in Bronx te trec fiorii...Brooklyn etc. numai ca asa ne place noua romanilor cand ajungem undeva ok sa aruncam cu KK...asa se spunea si despre IT,Spania acum cativa ani si uite acum...peste tot sunt probleme imp este sa stim sa trecem peste...

Draga mea toata viata ai sa fi o romanca pur sange, pt ca te-ai nascut in ro indiferent de cetatenia si de America lu' peste prajit si nu treb sa-ti fie rusine ca esti romanca. Eu 1 sunt mandru ca sunt roman chiar daca tara este cum este, eu stiu cine sunt si ce pot si restul nu mai conteaza, toti am vrut democratie, asta este democratia...ce in LA clanurile Mexicane merg cu AK-47 pe strada si se omoara cu negrii si alte natii...

Comentariul asta m-a induiosat.Pana la lacrimi.Incepe cu eterna poveste de aruncat in "saraca tara-bogata" cu noroi de catre fii ratacitori .In paragraful urmator se schimba tonalitatea,si se ataca dusmanul aka moi.Nenicule, una bucata chestiune nu intelegi tu: aici nimanui nu-i pasa unde m-am nascut io.Pot sa zic ca is din Botswana,ca pe nimeni nu intereseaza.Asa ca nu are de ce sa-mi fie rusine ca sunt romanca. Daca io critic ceva despre RO, o fac pentru ca poate o sa o vezi si tu daca citesti p'aci anormalitatea cazinoului numit Romania.! Si poate tu,ala de te bati cu pumnul in piept ca ce mandru esti tu ca te-ai nascut in Mioritzia , o sa vrei sa ajuti la indreptarea lucrurilor p'acolo. Desi dupa reactii ,slabe sanse.
Ce se intampla in Ro nu este democratie decat cu numele! Acolo este anarhie totala.
P.S. Recunosc ca am scris mesajul intre un mexican care ma ameninta cu un AK-47 si un negru care canta rap. Io le strigam ca-s romanca, si ca sunt mandra de asta. Ei nu si nu,Batman,Batman. :)

Dragii mei,io va las pe voi sa decideti in ce categorie va incadrati: patriots or pinheads?

4 comments:

Cristian VADUVA said...

Tind sa cred ca mereu va exista un semi-conflict de perspective intre romanii din sua si unii dintre cei care sunt in tara. De multe ori mi s-a intamplat si mie sa zic ceva de rau de romania si mi-au sarit in cap ca pe sua e asa si pe dincolo. Dar la cazuri concrete iti zic eu sigur ca daca asa ceva era in sua, in secunda 2 erau cel putin 5-10 persoane care sunau la 911 , iar 2 minute mai tarziu erau 3 masini de politie, salvarea si pompierii.

In rest de viteji de-astia cu "pai suntem golani sau nu mai suntem", ca in america e bau-bau - totusi sa pastram proportiile si sa ducem povestea pana la cap, da astfel de faze sunt si in sua, insa finalitatea lor e cu totul alta si nu prea cred ca apar personaje de-astea care sa-l sustina pe pistolar cu idei "bravo barbate, asa scoate pistolu sa vada dusmanii cine e miezu de la covrig"

Mircea said...

Daca recitesti postul initial, in esenta mesajul pe care il transmiti este: ce loc de rahat este Romania si ce norocoasa sunt ca am plecat de acolo.
poate asa si este, insa la o afirmatie de genul asta nu te poti astepta sa te mangaie toata lumea pe crestet si sa spuna bravo.
dincolo de troli, care orice ai spune au atitudinea "bine ca esti tu destept ba" trebuie sa iei in considerare faptul ca fiecare se raporteaza la situatia si pozitia sa geografica.

Roxy said...

Ha ha, ai fost simpatica. Cristian are dreptate. Mereu vor fi pareri diferite intre cei din SUA si cei din Romania. Ma gandesc ca de fiecare data cand ma revolta ceva in Romania sa scriu alaturi si un lucru din SUA care ma deranjeaza, ca sa se simta bine toata lumea :))

ina bixade said...

Draga mea, eu evit sa mai vorbesc despre subiectul asta pentru ca am ajuns la concluzia ca nu pot avea un dialog constructiv pe tema asta si se ajunge la conflicte. Si am mai ajuns la concluzia ca fiecare sa stea acolo unde vrea si unde-i este bine. Am incheiat niste relatii cu asa- zisi prieteni din Romania, pentru ca pur si simplu nu ne mai suportam ha ha ha

Ce ma seaca este faptul ca romanii de acolo critica si condamna, la orice pas, Romania si Guvernul, iar cind alti romani din afara spun ceva negativ despre Romania, ei o iau personal si incep insultele gratuite. Asa ca pe mine chiar nu ma intereseaza ce se intimpla in tara aia. hai te pup si nu-ti mai bate capul:)