Saturday, November 6, 2010

Despre asigurarile de masini - seriozitate sau noroc?

Acum cateva zile am avut primul meu incident ...auto. Eram in trafficul de dimineata(LA morning commute  duh) , pe 10 West .Cineva a vrut sa schimbe lane-ul ...si  m-a pocnit putintel in partea din dreapta fata. Mi-a indoit putin aripa ,mi-a spart semnalizatorul si mi-a zgariat bumper-ul. Tragem repede pe banda de urgenta ,femeia imi da informatiile ei(asigurarea,DL etc) ne urcam in masini si plecam mai departe. Cum mai aveam  pana la job(ca timp nu ca distanta), am sunat asigurarea  ei (AllState )si am facut claim-ul. Bine, stai cu ei pe telefon o gramada,sa le explici ce s-a intamplat si sa dai toate detaliile. Dupa care mi-am sunat asigurarea mea(Mercury),sa le explic ce si cum ,ca sa poata sa actioneze. Pentru ca in California vina poate fi divizata (ex.eu sunt 30% vinovat,tu esti 70%) de obicei asigurarile se bat intre ele, asa ca tu ca si asigurat nu prea ai mare lucru de facut decat sa astepti deznodamantul. M-au programat pentru vineri la shop-urile lor pentru pre-inspectie. Asta se intampla intr-o miercuri
Vineri dimineata am primit  un telefon de la asigurarea mea cum ca cei de la AllState au acceptat claimul,si ca nu mai tre' decat sa ma duc sa evaluze pagubele si sa-mi dea check-ul.
Asa a si fost, am fost doar la centrul celor de la AllState si marti am avut check-ul in posta. Totul a durat mai putin de o saptamana.
Faptul ca cea care m-a lovit si-a acceptat vina in intregime(am eu asa un feeling ca nu era cu actele in regula si vroia sa evite orice probleme)  a fost un factor hotarator in rezolvarea atat de rapida a incidentului. Pe perioada cat masina este in shop pentru reparatii, cei de la AllState imi platesc un rental . Plus ca daca sunt si alte daune cand se iau partile jos in shop ,vor plati suplimentar.Deci mi-au platit  aripa noua,semnalizator,bumper nou si vopsitul  masinii.
Dupa ce am auzit povesti horror cu asigurarile , cred ca sunt o norocoasa incurabila ca totul a mers atat de smooth.

No comments: