Friday, May 14, 2010

Noua "rivolutie"-Made in Romania

Fratilor ,citind o stire de pe Evenimentul Zilei,m-am trezit ca am stari emotionale contradictorii.Am ras,m-am intristat,m-am socat dar mai ales m-am ingrozit! Pai bine bai loazelor,astia de vreti "rivolutie" ,da' de "munca" ati auzit? Turnati copii pe banda rulanta,inseamna ca sunteti oameni sanatosi fizic. Stati si beti in birturi,si va plangeti. Sa va dea guvernul,primaria,aia care muncesc si voi sa va petreceti timpul facand sex si uitandu-va in sticla.
Am vrut sa preiau "mingea " de la Cristi, si sa scriu  ceva frumos,da' ma scuzati,mi-e asa o scarba......
Asa si uite si articolul cu pricina Pralea si cu mandra lui .
Si sa fiu in ton cu subiectul:Haoleoooo...v-am pupat!Pe portofel !

P.S.Poza este sugestiva pentru noua "rivolutie" din Romania ! Asa ca o atasez:


No comments: