Sunday, March 6, 2011

Accident,extrema urgenta -Modelul american

10 West , vreo 2 mile inainte de intersectia cu cel mai aglomerat freeway din US:405 freeway.
3 accidente pe o jumatate de mila(era la ora cand freeway-ul este destul de ok si se circula cu viteza mare). Al 2-lea accident pare destul de serios. Din pacate am ajuns acolo imediat dupa politie,iar trafficul era complet oprit. Cred ca am stat  cuminte in masina undeva la vreo ora .
Dupa prima masina de politie,incep sa apara celelalte unitati de urgenta:paramedics  si firefighters.Undeva in dreapta mea era o intrare pe freeway,asa ca au taiat toate liniile pana la banda de urgenta din stanga mea:









Intre timp au mai sosit vreo 5-6 masini de politie,tot pe banda de urgenta din stanga.


Mai sosesc si alte masini de pompieri,semn ca accidentul este destul de serios.


Towing truck  ca sa elibereze soseaua.



Cam asa arata locul accidentului :



Aici se  vede locul celui de-al 3 -lea accident.



Trafficul din spatele meu...:)))




Timpul de raspuns al politie in LA este sub 3 minute.

2 comments:

Cristi VADUVA said...

Acum ceva timp exact in fata mea a fost un accident de circulatie destul de grav, am sunat 911 si prima masina de politie a ajuns la fata locului in 1 minut (am sunat instinctual cand s-a intamplat accidentul, conversatia a dura 1 minut si s-a incheiat cu "ok, the police is here") ...

Interventie fenomenal de rapida, ba chiar un elicopter a venit in 10 minute, eu am fost la fel de socat de accident precum si de timpul de interventie. Probabil de aici se trage o buna parte din respectul pentru politie.

http://www.vaduva.ro/accident-de-circulatie-exact-in-fata-mea/

Diana said...

Cristi,am citit postul tau si sincer m-am ingrozit! Esti un norocos!