Sunday, September 5, 2010

Cum sa-ti stergi informatiile personale de pe internet

Stii ce fel de informatii personale despre tine se gasesc se gasesc pe internet? Stii cum sa stergi  numele, adresa,nr. de telefon,poza etc. din rezultatele motoarelor de cautare? Stii cum sa-ti stergi informatiile personale din  "online people search database records"?
Haideti sa facem un experiment:gugaliti numele vostru. Veti fi surprinsi cate informatii personale gasiti publicate pe internet,si toate astea fara acordul vostru  si fara ca voi sa fi stiut..
Cu un nume si un numar de telefon,oricine iti poate gasi adresa si poate afla tot felul de informatii pe care de obicei nu vrei sa le imparti cu persoanele necunoscute. Infractorii pot folosi aceste informatii pentru a-ti face rau . Cazurile de cyberstalking sau cyberharassment  trebuie luate foarte in serios,pentru ca din online se poate ajunge in offline(in viata reala) . In momentul in care ai o problema de genul asta, in US faci o plangere la politia locala si anunti FBI-ul,oficiul local de unde rezidezi. oare in Romania cum  e? Unde trebuie sa te adresezi in cazurile de mai sus?
Aici este un articol  foarte bun despre ce trebuie sa faci cand vrei sa-ti stergi informatiile personale din Google si Internet.  Daca informatiile tale ajung pe net intr-un timp relativ scurt ,ca sa le stergi iti trebuie nervi de otel si timp.

2 comments:

Anonymous said...

ai perfecta dreptate....m-am speriat cand mi-am vazut adresa pe internet..

Roxy said...

Lol, chiar aseara m-am googlit. Si m-am enervat ca apar pe jegul de neogen, desi eu cont imi facusem acum o mie de ani pe colegi.ro. Si guess what? Nu iti poti sterge contul. Trebuie sa le trimiti email, sa te milogesti, sa astepti cine stie cat... doar doar se indura sa ti stearga contul. Asa ceva n-am mai auzit.